AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan

  • masa pelepasan:2024-03-28 19:20:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:355
  • Penerangan pantas:

    Antony,Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkr

Kandungan artikel

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan,AntonyPemulihan semula ketinggian tinggi automatik, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

AntonyDalam kejadian api, lif digunakan untuk mengangkut petugas api, penumpang,AntonyPembuat flipper automatik, mereka perlu memenuhi keperluan penyegelan daun pintu keretapi panduan, dan bahagian bergerak lain. lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil mempunyai prestasi stabil, selamat, dipercayai, dan percuma penyelenggaran, dan aras teknik mereka telah mencapai tahap rumah, Melakukan tahap lanjutan produk internasional yang sama dan keperluan penyelamatan

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Pinhal NovoSelepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai, mengikut prinsip pembukaan, keadilan,AntonyPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan ganda, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.


AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan



Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

% jaminan keselamatan lif bergantung pada pemeliharaan dan pemeliharaan biasa. Hanya dengan pemeliharaan yang baik boleh lif bertahan lama. Lif memerlukan pemeliharaan biasa, dan ia tidak disarankan untuk membiarkan mereka beroperasi dengan masalah hanya kerana khawatir tentang biaya kos. Masalah kecil yang muncul di lif patut diselesaikan secepat mungkin untuk menghindari kerosakan besar. Penyediaan biasa bertujuan untuk memastikan operasi lebih selamat lif.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai


AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan



Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

sumberKeukuran elevator dan escalator shafts (III)

Jenis elevator lain, selain elevator yang biasa digunakan di atas, juga termasuk elevator untuk tujuan khas, seperti elevator penyimpanan sejuk, elevator yang tidak dapat meletup, elevator tambang, elevator stesen kuasa elevator petugas kebakaran, elevator diagonal, elevator pulau nuklear, dll.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

AntonySumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.


BaytSahurMaklumat produk lain
  • Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

    Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

  • Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

    Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

  • AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

    AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

  • AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

    AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

  • AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

    AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

  • KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

    KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • segera:Peringatan: Maklumat AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan memberi anda AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan oleh syarikat kami, perkhidmatan AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan. AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AntonyLift rumah tangga 5 tingkat kecilPenambahan eksport secara berterusan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!