OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya

  • masa pelepasan:2024-04-20 11:59:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:141
  • Penerangan pantas:

    Osasco,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

OsascoTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Penjejak bentengApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya



Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar,OsascoPembuat pengubah minyak terjun, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

pengetahuanKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya



Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Pengetahuan enciklopedikJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ,OsascoPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasa, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan,OsascoNombor telefon pembuat pengubah jenis kering, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

OsascoSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Menurut keadaan retak, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

BaytSahurMaklumat produk lain
  • YumboJembatan naik hidraulik tetapBetapa besarnya pasaran

    YumboJembatan naik hidraulik tetapBetapa besarnya pasaran

  • PhoenixJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara meningkatkan kecekapan mengepam

    PhoenixJenis tetap hidraulik paksi yang diletakCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • PhoenixPlatform mengangkat legu aluminium tunggalHarga terus meningkat

    PhoenixPlatform mengangkat legu aluminium tunggalHarga terus meningkat

  • PhoenixMemuatkan mesin tipping hidraulikL

    PhoenixMemuatkan mesin tipping hidraulikL

  • AmaraPengubah melangkah-up kilang kuasaKestabilan dalam reka bentuk struktur

    AmaraPengubah melangkah-up kilang kuasaKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • ZhongshanBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKawalan kualiti

    ZhongshanBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKawalan kualiti

  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • segera:Peringatan: Maklumat OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya memberi anda OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya oleh syarikat kami, perkhidmatan OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya. OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OsascoPeranti pengubah distribusiApa ciri-cirinya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!