ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan

  • masa pelepasan:2022-05-01 16:39:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:475
  • Penerangan pantas:

    Chita,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat

Kandungan artikel

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

ChitaPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama,ChitaTeknologi produksi pengubah tenggelam minyak, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Pembuat pengubah kuasa

BeshariqPasukan pengubah kuasa

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,ChitaSenarai lengkap Model Penukar, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kerja langsungCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.


ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Kualiti yang hebatTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

ChitaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

BaytSahurMaklumat produk lain
  • Dun LaoghaireJambatan naik TaibianApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

    Dun LaoghaireJambatan naik TaibianApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

  • Dun LaoghairePlatform mengangkat tali aluminumCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

    Dun LaoghairePlatform mengangkat tali aluminumCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

  • Dun LaoghairePlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKualiti terjamin

    Dun LaoghairePlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKualiti terjamin

  • ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran

    ZugKapasiti pengubah distribusiPotensi permintaan pasaran

  • Yucilifter garpuKecacatannya adalah penuaan sederhana

    Yucilifter garpuKecacatannya adalah penuaan sederhana

  • YuciTekanan hidraulik paksi boarding tetapFaktor yang mempengaruhi harga

    YuciTekanan hidraulik paksi boarding tetapFaktor yang mempengaruhi harga

  • SolnockJambatan naik jenis jambatanUbah kerugian menjadi keuntungan

    SolnockJambatan naik jenis jambatanUbah kerugian menjadi keuntungan

  • SolnockPlatform mengangkat topi bergerak sendiriTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kual

    SolnockPlatform mengangkat topi bergerak sendiriTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kual

  • segera:Peringatan: Maklumat ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan memberi anda ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan. ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChitaPenukar tiga fasaCorak pasaran perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!