PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran

  • masa pelepasan:2022-04-24 11:19:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:375
  • Penerangan pantas:

    Pascani,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,PascaniTank penyimpanan minyak pengub

Kandungan artikel

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,PascaniTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

UruguayKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran



Pembuat pengubah jenis kering

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila,PascaniPembuat pengubah jenis kering 2000, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Pemeriksaan proses[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran



Penghakiman cacat pengubah kuasa

asalBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

PascaniApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,PascaniHarga pengubah 200KVA, muatan boleh disambung.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

BaytSahurMaklumat produk lain
  • MohacsPanduan platform angkat menegak keretapiKelebihan perbandingan

    MohacsPanduan platform angkat menegak keretapiKelebihan perbandingan

  • MohacsPangkalan mengangkat berputarTerdapat beberapa jenis cara memilih

    MohacsPangkalan mengangkat berputarTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • PeterboroughPengubah jenis kering 1250kvaBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

    PeterboroughPengubah jenis kering 1250kvaBagaimana memastikan kualiti dalam proses pengeluaran

  • HeidelbergPlatform angkat hidraulik 18 meterMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula

    HeidelbergPlatform angkat hidraulik 18 meterMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semula

  • HeidelbergBridge Mobile Provincial BoardingIndeks komposit harga turun 109 seminggu dalam seminggu y

    HeidelbergBridge Mobile Provincial BoardingIndeks komposit harga turun 109 seminggu dalam seminggu y

  • ShanghaiJembatan pengangkutan gudangAnalisis ubah bentuk

    ShanghaiJembatan pengangkutan gudangAnalisis ubah bentuk

  • ShanghaiPemandu jenis kereta api luar platform angkatKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

    ShanghaiPemandu jenis kereta api luar platform angkatKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

  • ShanghaiPangkalan meningkatTeknologi penyimpanan

    ShanghaiPangkalan meningkatTeknologi penyimpanan

  • segera:Peringatan: Maklumat PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran memberi anda PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran oleh syarikat kami, perkhidmatan PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran. PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PascaniPengubah melangkah-up kilang kuasaTenaga dan kesan anti-perlanggaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!