KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran

  • masa pelepasan:2022-04-21 09:19:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:592
  • Penerangan pantas:

    Kondovo,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan

Kandungan artikel

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Operasi pengubah tenggelam minyak

KondovoMelangkah proses pengubah jenis kering?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

MvomeroPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian,Kondovo10kV box type power transformer, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,KondovoPembuat pengubah kotak berulang, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran



Sebelum tiada kesan muatan ditutup tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Sampling inspectionKebocoran minyak dari radiator paip panas

Kilang pengubah kuasa

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran



Pembuat pengubah kuasa

Pengetahuan enciklopedikSolusi bunyi pengubah jenis kering

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

KondovoPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat,KondovoHarga pengubah terbenam minyak, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

BaytSahurMaklumat produk lain
  • KaposvarPlatform penangkapan hidraulik 12 meterKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

    KaposvarPlatform penangkapan hidraulik 12 meterKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

  • KaposvarAngkat dan mendarat jambatanHarganya lemah dan stabil

    KaposvarAngkat dan mendarat jambatanHarganya lemah dan stabil

  • YingzeJembatan pengangkutan profesionalApa

    YingzeJembatan pengangkutan profesionalApa

  • YingzePlatform lif sumbangan aluminumPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

    YingzePlatform lif sumbangan aluminumPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

  • YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran

    YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran

  • Dos HermanasApa pengubah elektronikDiiktiraf oleh pelanggan

    Dos HermanasApa pengubah elektronikDiiktiraf oleh pelanggan

  • LegeonovoPlatform penangkapan hidraulik 15 meterCara menjual

    LegeonovoPlatform penangkapan hidraulik 15 meterCara menjual

  • LegeonovoAngkat dan turunkan jambatan naikIa diperbuat daripada apa

    LegeonovoAngkat dan turunkan jambatan naikIa diperbuat daripada apa

  • segera:Peringatan: Maklumat KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran memberi anda KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran. KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KondovoPengubah jenis minyak 800 KVARamalan saiz pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!