Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya?

  • masa pelepasan:2022-04-12 19:18:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:251
  • Penerangan pantas:

    Lapangan Terbang Faro, penukar mesti ditempatkan selama jam(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antar

Kandungan artikel
penukar mesti ditempatkan selama jam

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Lapangan Terbang FaroPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

VardeSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,Lapangan Terbang FaroPengubah distribusi 6kV, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya?



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,Lapangan Terbang FaroPetikan pengubah jenis 800 kering, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Produsi keselamatanKilang pengubah kuasa

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya?



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Keperlukan pemeriksaanMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Sebenarnya, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Lapangan Terbang FaroKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta,Lapangan Terbang FaroPengubah penuh minyak tertutup, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

BaytSahurMaklumat produk lain
  • KemonaJembatan naik keretaAsal

    KemonaJembatan naik keretaAsal

  • Honolulupelayar dockUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Honolulupelayar dockUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • HonoluluPlatform penangkapan gaya tahapEmpat elemen perhatian pembelian

    HonoluluPlatform penangkapan gaya tahapEmpat elemen perhatian pembelian

  • HonoluluBiaya lif rumah tangga kecilManfaat yang tidak boleh dilepaskan

    HonoluluBiaya lif rumah tangga kecilManfaat yang tidak boleh dilepaskan

  • britainPemilihan pengubah jenis kering tiga fasajenama

    britainPemilihan pengubah jenis kering tiga fasajenama

  • HainanTrak platform angkat hidraulik elektrikSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

    HainanTrak platform angkat hidraulik elektrikSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

  • HainanJembatan naik tinggiCadangan jenama industri

    HainanJembatan naik tinggiCadangan jenama industri

  • Hyelia10 ton jambatan naik bimbitSifat fizikal yang baik

    Hyelia10 ton jambatan naik bimbitSifat fizikal yang baik

  • segera:Peringatan: Maklumat Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya? memberi anda Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya? oleh syarikat kami, perkhidmatan Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya?. Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Lapangan Terbang FaroOil immersed transformer foundationApa kesannya?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!